čtvrtek 11. září 2008

Tak už ani balená voda v gůglu...

Kam ten svět spěje, pomyslel jsem si dnes po přečtení článku proklamující údajně znechucení jednoho z majitelů gůglu nad tím, že je unavený půtkami zaměstnanců kolem balené vody a bonbonů M&M. Už ani můj oblíbený gůgl prý není to co býval, prý tam chtěli více zpeněžit školku pro děti. Našincům z HR (čti ejčár) by asi vstávaly vlasy hrůzou, teda pokud by jim rovnou nevypadly, kdyby si přečetli jaké výhody má, pardon mělo, pracovat v gůglu.

Jak je vidět i v Google dělají jenom lidé, takže místo toho, aby si tetelili blahem, že mohou strávit část pracovní doby nad open source projektech dle libovůle, tak řeší balenou vodu a bonbóny U nás máme také pár zajímavých benefitů, nicméně lidé stejně většinou řeší "proč nemůžu mít svůj oblíbený druh čaje", "proč v kuchyňce není med do čaje" a "jak je ksakru možné, že zase dochází balená voda".

Je to úsměvné, co vlastně těm lidem chybí, takové základní věci řekl by si jeden. Žádné auto, mobil a nebo akcie, ale nicotná sklenka medu za dvě pětky . Jsme moc rozmazlení až zhýčkaní jak občas slýchávám a nebo stačí uspokojit především základní potřeby? Řekl bych, že tak trochu od obojího, ale...

Tak či onak je to vlastně jedno, protože o tom rozhoduje ejčár manévrující v prostoru vymezeném magickým trojúhelníkem: stravenky, angličtina a mobil. Na druhou stranu uznávám, nemají to v tom oddělení jednoduché, lapit nějakou novou dušičku na profil firmy v němž stojí v kolonce benefity: čaj dle vlastního výběru, následovaný medem a balenou vodu hraničí skoro s ekvilibristickým kouskem.